петък, 29 декември 2017 г.

Най-идиотските Фейсбук статуси (част V)

Август
 
  • Търся някой, който все още не спи и има желание да не спим заедно.
  • В късните часове се убедих, че е по-лесно да намериш мъж, с когото да спиш, отколкото такъв, с когото да стоиш будна.
  •  Целта не оправдава средствата, но аз и без това нямам нужда от оправдания.
 
Септември 
 
  • За да останеш наистина сам, излез навън сред хората.
  • Нищо не може да ме ядоса. Ти ме ядосваш. Ти си нищо.
  • "На лъжата краката са къси, ама пък циците й са големи." - мъжкият вариант на популярната пословица.
  • Не си слагай на сърцето всичко, което си слагаш между краката.
  • С времето човек неизбежно губи част от приятелите си. Това не е чак толкова страшно. Страшно е, когато започне да губи и враговете си.
  • Не позволявай на хората да те учат как да губиш. Ти ги научи как да печелят.
Октомври

  • Не си ти, когато си гладен, а когато си гаден.
  • Есента идва увита в одеало и сервира топло какао.
  • Задава се петък, ама тринайсти. Тринайсти, ама петък.
  • Някои хора са толкова мазни, че само докато говоря с тях, ми се вдига холестеролът.
  • Канибализъм ли е, когато "кефла" яде кифла?
  • Расистко ли е да наричаш извънземните "зелени човечета"?
  • Утрото може и да е по-мъдро от вечерта, обаче простите хора са си еднакво прости по всяко време на денонощието.
 
Ноември 

  • И от несподелена любов боли, но не толкова, колкото от анална.
  • Всеки търси своята половинка, която да го допълва до съвършенство. Е, на нас, съвършените, какво да ни допълват?
  • Прозрение: "Мис България" е грозна и затова е мис. Ако беше хубава, щеше да е мисис.
Декември

  • Преди си говорех с хората, но те ми се разсърдиха и вече не искат да ми говорят. Затова започнах да си говоря сама. И така, докато не се обидих. Сега вече дори аз не си говоря.
  • Преди концерта на "Хелоуин" ще подгрява климатикът.
  • Мили Дядо Коледа, искам да ме донесеш до вкъщи.
  • Уважаеми овце, стига сте пасли тревата! Тя служи за пушете!
  • Всяка жена трябва да може да спука мъжа си от смях, от бой и от секс.
  • Глухото дете остана без подарък и тази година. Не беше слушало мама и тати.
  • Дядо Коледа и любовта си искат чакане. Ако проявиш достатъчно търпение и упоритост, може и да дочакаш Дядо Коледа.
  • По-добре сол в раната, отколкото в кафето.
  • Който не работи, не трябва да яде, а който яде, не трябва да работи.
  • За да разсмееш другите, понякога е нужно самият ти да се разплачеш.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.