понеделник, 9 май 2016 г.

Какво общо с Харисън Форд?



На 5-и май, точно ден след Световния ден на „Междузвездни войни”, моят зверски красавец ме попита защо съм избрала него, след като няма нищо общо с Харисън Форд – еталонът ми за мъж. Помня датата на този разговор не защото съм някаква маниачка, за която всяка разменена дума с гаджето е историческо събитие, което трябва да бъде описано и увековечено в розов дневник на сърчица… и звездички, а защото на следващия ден отново ми се наложи да си отговарям на този сложен въпрос – защо режисьорите на спиноф филма за младия Хан Соло избраха Олдън Ерънрайх за ролята, след като той няма никаква физическа прилика с Харисън Форд?
Връщам се първо на въпроса на моя млад Хан Соло (все пак попита първи). Гледам снимката му, гледам и оригинала (по пода обилно се стичат лиги) и се мъча да видя поне нещо общо във визията на двамата... очите – не, формата на носа – не, на устните – не… може би веждите? Да, ето…. мммм, не, сбъркала съм. Да му се не види! Прекарах се с гадже, което прилича на Харисън Форд толкова колкото и пичът, който ще играе младия Хан Соло. Значи и моят симпатяга можеше да получи ролята, ама да бях се сетила да го пратя на кастинг… Нищо, може би е по-подходящ за младия Ричърд Кимбъл…
 Наистина сбърках с избора… обаче… я един момент! Кой каза, че съм търсила двойник на любимия ми актьор? Съм ли наистина…? Абе съм, и държах на дребните детайли. Ами да. Един пич така и не стигна до втора среща, защото нямаше белег на брадичката. Иначе беше точно копие на дядо Хари, ама на кастинга го разкарах. Няма да правя компромиси я. Да се беше ударил по брадичката месец преди да излезем заедно и сега можеше да е с мен.
Тогава как се класира младият ми Хан Соло ли? Ами просто се появи на кастинга неканен… нахален… самоуверен… и против всякаква логика, точно той получи ролята. Защото АЗ…знаеш, you scruffy-looking nerfherder. ;)
Чрез личната история, която разказах с най-голямо неудоволствие (мразя намесата в личното ми пространство и обикновено го заключвам с катинар, след което заравям ключа на дъното на океана) се опитвам да си отговоря на въпроса, който ме тормози от няколко дни – как Олдън Ерънрайх, симпатяга иначе, се добра до ролята на младия Хан Соло, без да отговаря на единственото изискване – прилика с Харисън Форд. Вероятно по същия начин, както и моят междузвезден красавец – просто се е явил на кастинга, на шега, и е спечелил сърцата на режисьорите, накарал ги е да забравят какво всъщност търсят и ги е убедил, че той е човекът за тях. А дали аз ще се излъжа за втори път да се влюбя в различен от „еталона ми за мъж”… 25.05.2018. 

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.