събота, 17 юни 2023 г.

България на три пилона и хомосексуалистите

Вече няколко нощи един и същ кошмар (сякаш режисиран от Максим Генчев) не ми дава мира: гола поляна, в средата й стърчи висок кол, чак до небесата. Чакайте... Не ми било кол, най ми било пилон. Навръх пилона седи пищна мома проститутка, гола-голеничка, с развети коси шарени, в бяло като непорочността й, зелено като главите на българите и червено като Партията. Отнейде ми се зачува свирня, ама не каква да е, а самият национален химн... в кючек вариант. Момата почва да играе нагоре-надолу по пилона, а всички революционери, изписани по голия й задник, поглъщат метала в ритъма на горещия патриотичен танц. 

Събуждам се преизпълнена с родолюбие. Сън е било, слава Тебе, господи! Няма мома на пилон, само прайда се вихри насред София. Отдъхвам си с облекчение. 

Ще си призная, че с годините неприязънта ми към хомосексуалистите прерасна в симпатия, а вече съм на път да стана техен най-ревностен поклонник. Защото в цветовете на дъгата днес виждам единственото спасение за света, а и за България.

Като се замисля обективно, хомосексуализмът е съществувал, откакто свят светува. А щом го има в природата, значи, макар да е нещо необичайно, е напълно нормално. По-късно, с идването на християнството, започват проблемите за любещите собствения пол, защото от удоволствие сексът се свежда до скучното задължение да се множи човешкия род. То хубаво да се множи, ама за какво? За да издига пилони и да му отхапват понита пръстите ли?

Като споменавам тези два примера на човешка (или само българска) глупост, се питам дали този "хомобум" не е отговорът на природата срещу нашия род, който откакто се е пръкнал, не е спрял да руши и унищожава планетата. А както знаем, природата винаги намира начин да се регулира сама и да се защити, защото ако чака на нас...

Разбира се, тази ми теория си има противници. Как ще оправим демографската криза у нас, като събираме мъжа с мъж и жената с жена? А защо изобщо трябва да я оправяме, питам аз? И защо да ги правим тия деца, като пияни и надрусани ги трепят по пътищата? Нека изчезва тоя народ - по-добре за света без нас.

Естествено сега, докато аз пиша този хейтърски текст, християнските двойки си седят на по чаша ракия и си говорят нещо приблизително такова:

- Мило, абе ти знаеш ли, че в България е намаляла раждаемостта?

- Да, знам. Искаш ли да направим едно дете, за да се докажем като патриоти?

- Да, ама ако може, не само едно, а поне три, защото съм изчислила, че ако всяка двойка остави двама наследници, които да компенсират майката и бащата и още един, той ще бъде бонус за нацията.

- Хубаво, давай да правим българчета.

И така, мама и тати лягат и надве-натри правят три малки християнчета, възпитани в семейните ценности, а именно да варят ракия, да колят прасе и да псуват на майка, като мъже. После мама и тати хукват по чужбина и оставят децата на грижите на баба и дядо. След година-две, съвсем по християнски, всеки християнски родител си намира любовник и пак в духа на църквата се развеждат със сканда. А децата... Е, хората вече са ги направили, оттук нататък държавата и училището да се оправят.

Толкова за християнското семейство. Надеждата ми е в ЛГБТ общността, защото само тя може хуманно да спре размножаването на човешката глупост. С любов.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.